Pogosta vprašanja

Podlaga za obvestilo o piškotkih je spremenjen Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; na kratko ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013 in je prinesel nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Piškotek je majhna tekstovna datoteka, ki se prenese na računalnik uporabnika ob
njegovem obisku spletne strani in običajno vsebuje:

  • ime strežnika, s katerega je bil poslan piškotek;

  • življenjsko dobo piškotka;

  • vrednost – navadno naključno generirano edinstveno število.

Sam piškotek ne vsebuje ali zbira informacij. Če pa ga prebere strežnik skupaj s spletnim brskalnikom, je to lahko spletnemu mestu v pomoč pri izvajanju uporabniku prijaznejših storitev – na primer tako, da se spomni prejšnjih nakupov ali podatkov o uporabnikovem računu. Samo strežnik, ki je poslal piškotek, lahko prebere in uporablja ta piškotek.

Na spletnem mestu, vrednem zaupanja, lahko tako piškotki obogatijo izkušnjo. Lahko pa so piškotki uporabljeni tudi na načine, ki pomenijo
poseg v posameznikovo zasebnost. Piškotki so lahko shranjeni različno dolgo, le za trajanje seje brskanja ali pa veliko dlje.

Na spletni strani uporabljamo izključno piškotke, ki so dovoljeni v skladu z zakonom ZEKom-1. Uporabljeni so le piškotki, ki so nujno potrebni za delovanje te spletne strani. Za beleženje statistike obiskanosti strani, uporabljamo sistem, ki zapiše le sejni piškotek in ne sledi vašemu nadaljnemu vedenju na spletni strani oz. v povezavi z drugimi stranmi. Z nadaljno uporabo te spletne strani se strinjate z rabo v nadaljevanju opisanih piškotkov.

www.ekopikici.si

Sestavljeni so v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP) in Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) ter mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Spletno trgovino upravlja družba Jabo-Papirček d.o.o. (v nadaljevanju »ponudnik«), v njej pa predstavlja in prodaja ekološke prehranske in druge artikle iz svojega prodajnega programa. Uporabnik pa je fizična ali pravna oseba, ki uporablja naš sistem. Uporabnik pa postane, ko se registrira skladno z navodili.

 

Dostopnost do informacij

 

Ponudnik je dolžan uporabniku vselej zagotoviti naslednje informacije: identiteto podjetja, kontaktne naslove, bistvene značilnosti blaga, pogoje dostave izdelka, jasno in nedvoumno določene cene za vso ponudbo, način plačila in dostave, rok, v katerem je še mogoče odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop, ter postopek za posredovanje in reševanje pritožb oz. reklamacij.

 

Postopek nakupa

 

Naročilo blaga: Kupec željeni izdelek izbere, izbere velikost, barvo, če je potrebno in nato klikne gumb »dodaj v košarico«. Takoj potem, ko je bil izdelek dodan v košarico, je v košarici tudi viden. Tukaj lahko kupec izbran izdelek v primeru, da izbrani izdelek ne ustreza njegovim zahtevam, klikne na gumb »odstrani« in izdelek se bo iz košarice odstranil.

Prav tako lahko kupec nadaljuje z nakupovanje, s klikom na gumb »nadaljuj z nakupovanjem«. Ko kupec izbere izdelke, ki jih želi naročiti, izpolni tabelo pod košarico s svojimi podatki in naslovom na katerega naj se izdelki pošljejo  potrdi naročilo s klikom na gumb »kupi zdaj«. Od trenutka, ko kupec potrdi naročilo z gumbom »kupi zdaj«, sprememba naročila prek spletne strani ni več možna. 

Potrošnik lahko pred oddajo naročila pregleda celotno naročilo in jo tudi lahko spreminja.

Naročilo v obdelavi: Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo v obdelavi. Morebitne spremembe ali preklic naročila je možno opraviti še v roku 3 (treh) ur od potrditve naročila na spletu in sicer na kontaktni e-mail naslov:info@ekopikici.si. 

 

Veljavnost ponudbe

 

Vse cene so v evrih in vključujejo 9,5 % DDV. Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen.

Cene pa veljajo na dan, ko jih uporabnik potrdi pri naročilu v spletni trgovini. Cene so netto in ne vsebujejo stroškov dostave.

 

Plačilo in dostava

 

(1) Ponudnik storitev, ki sklepa pogodbe v elektronski obliki, mora pogodbena določila in splošne pogoje zagotoviti v taki obliki, da jih prejemnik storitve lahko shrani in reproducira.

(2) Ponudnik storitev mora poleg drugih zahtev v zvezi s podatki v skladu z veljavnimi predpisi pred oddajo naročila prejemnika storitve v elektronski obliki, jasno, razumljivo in nedvoumno:

–      opisati tehnične postopke za sklenitev pogodbe,

–      navesti, ali bo shranil besedilo pogodbe in ali bo dostopno prejemniku storitve,

–      opisati tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila ter

–      poleg slovenščine navesti ostale jezike, v katerih je mogoče skleniti pogodbo.

(3) Ponudnik storitev mora prejemniku storitve omogočiti uporabo ustreznih, učinkovitih in dostopnih elektronskih sredstev, s katerimi lahko prepozna in popravi napake pri vnosu pred oddajo naročila.

(4) Ponudnik storitev mora prejem naročila v elektronski obliki, takoj potrditi s potrdilom o prejemu v elektronski obliki.

(5) Naročilo in potrdilo o prejemu se štejeta za prejeti, ko je strankam, ki sta jima namenjeni, omogočen dostop do njiju.

(6) Kadar ponudnika storitev zavezujejo kodeksi ravnanja, jih mora navesti ter zagotoviti ali opisati elektronski dostop do njih.

(7) Določbe drugega, tretjega, četrtega in šestega odstavka tega člena se ne uporabljajo, če se pogodba sklene izključno z izmenjavo elektronske pošte ali s primerljivimi posamičnimi sporočili.

(8) Določbe drugega, tretjega, četrtega, petega in šestega odstavka tega člena se ne uporabljajo če se stranke, ki niso potrošniki, dogovorijo drugače.

 

Možna sta dva načina plačila:

  1. Plačilo po predračunu preko elektronskega bančništva, banke ali pošte

  1. Plačilo po povzetju 

Dostavo izvaja naša pogodbena paketna služba GLS. V primeru, da ne želite dostave na vaš naslov, lahko na spletni strani GLS izberete tudi eno izmet Parcel Shop enot, v kateri lahko paket prevzemate sami (poštno ležeče): https://gls-group.eu/SI/sl/home.

Kurirju GLS lahko plačate tudi z debetno ali kreditno kartico. V tem primeru plačate stroške v višini 1,43 % od vrednosti povzetja. .

Če imamo blago na zalogi, je rok dobave praviloma 3 delovne dneve po prejemu naročila. Če moramo blago naročiti, je dobavni rok 10 – 15 delovnih dni. To velja tudi za namiznoteniške mize, ker gre dostava direktno iz tovarne.

Plačilo miz po povzetju ni možno !

Račun vam pošljemo s paketom in jih hranimo pri nas.

 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga ali kupnine in menjava blaga

 

Uporabnik lahko v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za to. Pri tem ga bremeni le strošek vračila blaga.

Blago mora biti nepoškodovano, brez znakov uporabe in v nekaterih primerih v zaprti (ne nazaj zalepljeni) originalni embalaži. Tu imamo v misli predvsem obloge za namiznoteniške loparje.

Obvezno je treba priložiti kopijo računa.

Ponudnik bo vrnil kupnino najkasneje v 14 dneh po prejemu vrnjenega blaga, v kolikor le-to izpolnjuje gornje pogoje.

Za zamenjevo blaga z drugim veljajo smiselno enaki pogoji kot za vračilo. Tudi tu so namiznoteniške mize izvzete.

 

OBRAZEC ZA UVELJAVITEV PRAVICE POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE (Obr. OP)

 

Stvarna napaka

 

Samostojni podjetnik mora potrošnika seznaniti, da nosi odgovornost za stvarno napako na blagu, ki se pokaže v dveh letih od prevzema blaga, v skladu z ZVPot, da potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita in seznanitev potrošnika, ki pravilno obvesti prodajalca o napaki z njegovimi pravicami (37. člen ZVPot). Samostojni podjetnik mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v 8 dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oz. nepravilnosti pri opravljeni storitvi sporen. Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

1.    če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

2.    če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

3.    če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

4.    če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

 

Varnost

 

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa osebnih podatkov, naročil in plačil. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti in ne more biti odškodninsko odgovoren za kakršne koli poškodbe strojne in/ali programske opreme ter morebitne vnose virusov, ki bi lahko prizadeli uporabnikovo opremo zaradi prenosa besedil, slik, podatkov ter video in audio zapisov. Uporabnik je prav tako sam odgovoren za varovanje svojih uporabniških podatkov in gesla.

Uporabnik jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter ponudniku odgovarja za morebitno nastalo škodo zaradi netočnih in neresničnih podatkov.

Spletna platforma za reševanje sporov:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&Ing=SL

 

Odveza odgovornosti

 

Spletna trgovina www.ekopikici.si si po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost objavljenih podatkov. Kljub temu se lahko včasih lastnosti izdelka, njegova dobavljivost ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno popraviti. V takem primeru bo ponudnik takoj obvestil uporabnika o spremembi v zvezi z oddanim naročilom in mu omogočil preklic naročilo ali zamenjavo naročenega izdelka. Vse fotografije so zgolj simbolične in zlasti pri barvah včasih ne odražajo dejanske nianse. Prav tako tudi ne odgovarjamo za tipkarske napake.

 

 

POLITIKA VARSTVA OSEBNIH PODATKOV

 

v družbi Jabo-Papirček d.o.o., Planinska pot 18, 4294 Križe, MŠ 1868730, ki nastopa kot upravljalec osebnih podatkov (v nadaljevanju tudi: Jabo-Papirček d.o.o.) strank in potencialnih strank (v nadaljevanju tudi: stranka)

1.Vir in vrste osebnih podatkov
Jabo-Papirček d.o.o. obdeluje osebne podatke, ki jih pridobi izključno samo od strank in potencialnih strank na podlagi njihove prostovoljne, izrecne, informirane in nedvoumne izjave, s katero privolijo v obdelavo sporočenih podatkov. 
Osebni podatki, ki jih stranke posredujejo, so ime in priimek, poštni naslov, naslov elektronske pošte in telefonska številka.
Ob podaji privolitve stranka izjavi, da so posredovani podatki točni in popolni ter da bo družbi Jabo-Papirček d.o.o. sporočila morebitno spremembo ali dopolnitev podatkov, če bo to potrebno ob upoštevanju namena, za katerega se ti podatki obdelujejo. 

2.Kaj je obdelava podatkov
Obdelava podatkov je vsako dejanje ali niz dejanj, ki se izvaja v zvezi z osebnimi podatki, kot na primer zbiranje, beleženje, urejanje, strukturiranje, shranjevanje, prilagajanje ali spreminjanje, priklic, vpogled, uporaba, razkritje s posredovanjem, razširjanje ali drugačno omogočanje dostopa, prilagajanje ali kombiniranje, omejevanje, izbris ali uničenje.

3.Namen obdelave 
Jabo-Papirček d.o.o. obdeluje podatke z namenom komuniciranja s strankami, kar obsega zlasti komunikacijo v zvezi pošiljanje cenikov, obveščanje o produktih in storitvah družbe Jabo-Papirček d.o.o., obveščanje o poslovalnem času, ter obveščanje o poslovnih dogodkih, vsebinah, novostih, ponudbah in prodajnih akcijah.

4.Način obdelave podatkov 
Podatki se obdelujejo z avtomatiziranimi in neavtomatiziranimi sredstvi. Vendar pa Jabo-Papirček d.o.o. ne izvaja avtomatiziranega sprejemanja odločitev.

Prav tako spletna stran družbe Jabo-Papirček d.o.o. ne ustvarja datotek, znanih kot „piškotki“.

5.Načela obdelave podatkov in obveznosti Jabo-Papirček d.o.o.
Jabo-Papirček d.o.o. se zavezuje, da bo podatke obdeloval zakonito, pošteno in na pregleden način, ter da so podatki zbrani za določene, izrecne in zakonite namene in za določeni rok hrambe.
Jabo-Papirček d.o.o. se zavezuje, da bo spoštoval vse pravice strank, kot so zapisane v tej politiki, ter ostale pravice po veljavnih predpisih.
Jabo-Papirček d.o.o. se zavezuje tudi, da bo podatke obdeloval na način, ki zagotavlja ustrezno varnost osebnih podatkov, vključno z zaščito pred nedovoljeno ali nezakonito obdelavo ter pred nenamerno izgubo, uničenjem ali poškodbo, z ustreznimi tehničnimi ali organizacijskimi ukrepi. 
Jabo-Papirček d.o.o. se zavezuje, da bo v primeru, če bi bilo potrebno uporabiti podatke za namen, za katerega niso bili zbrani, pred nadaljnjo obdelavo stranki zagotovil informacije o tem drugem namenu in vse relevantne informacije o pravicah stranke v takem primeru. 
Jabo-Papirček d.o.o. se zavezuje, da osebnih podatkov ne bo posredoval nobenim tretjim osebam. 
Jabo-Papirček d.o.o. se zavezuje, da bo v primeru nastanka kršitve osebnih podatkov in če bi bilo verjetno, da bi kršitev povzročila veliko tveganje za pravice in svoboščine stranke, brez nepotrebnega odlašanja sporočil stranki, da je prišlo do kršitve varstva osebnih podatkov.

6.Pravice strank 
Vsaka stranka ima sledeče pravice: 
-privolitev za obdelavo osebnih podatkov sme kadarkoli preklicati, preklic pa ne vpliva na zakonitost obdelave pred preklicem,
-ob preklicu privolitve ima pravico doseči, da Jabo-Papirček d.o.o. brez nepotrebnega odlašanja izbriše njene osebne podatke, 
-zahtevati dostop do osebnih podatkov in informacije v zvezi z njimi,
-zahtevati, da Jabo-Papirček d.o.o. brez nepotrebnega odlašanja popravi netočne osebne podatke, ali skladno z namenom obdelave dopolni nepopolne osebne podatke, 
-zahtevati omejitev uporabe osebnih podatkov (kar pomeni označevanje shranjenih osebnih podatkov zaradi omejevanja njihove obdelave v prihodnosti), kadar stranka oporeka točnosti podatkov, kadar zahteva omejitev pri nezakoniti obdelavi, kadar vloži ugovor v zvezi z obdelavo, če Jabo-Papirček d.o.o. podatkov ne bo več potreboval, stranka pa jih bo potrebovala za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov, 
-zahtevati prejem osebnih podatkov v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki, vključno s pravico te podatke posredovati drugemu upravljavcu, ne da bi jo Jabo-Papirček d.o.o. pri tem oviral, kadar se obdelava izvaja z avtomatiziranimi sredstvi, 
-kadarkoli vložiti ugovor, 
-vložiti pritožbo pri nadzornem organu, če meni, da obdelava osebnih podatkov krši določbe veljavnih predpisov.

Vsaka stranka lahko pravice iz 1. do 7. alineje uveljavi pisno po pošti na naslov Jabo-Papirček d.o.o., Planinska pot 18, 4294 Križe, ali po elektronski pošti na naslov info@ekopikici.si

Pravico iz 8. alineje lahko vsaka stranka uveljavi pri nadzornem organu na državni ravni.

7.Rok hrambe
Jabo-Papirček d.o.o. bo podatke hranil do preklica privolitve.

8.Kontaktni podatki
Kontaktni podatki Jabo-Papirček d.o.o. so:
-poštni naslov: Jabo-Papirček d.o.o., Planinska pot 18, 4294 Križe
-naslov elektronske pošteinfo@ekopikici.si

9.Pooblaščena oseba za varstvo osebnih podatkov
Jabo-Papirček d.o.o. nima pooblaščene osebe za varstvo podatkov.

 

Pritožbe in spori

 

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo na naš elektronski naslov: info@ekopikici.si ali pa na naslov firme: Jabo-Papirček d.o.o., Planinska pot 18, 4294 Križe. V petih dneh po prejemu pritožbe bomo sporočili uporabniku, kako dolgo jo bo predvidoma reševal in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik si bo po najboljših močeh prizadeval za sporazumno rešitev morebitnih sporov, za sodno reševanje pa je pristojno Okrožno sodišče v Ljubljani.

Pošlite nam sporočilo in vam bomo v najkrajšem možnem času odgovorili.

    Košarica